Stormens öga dränkt i överkryddad äggröra

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om mitt humör i detta nu, dessa minuter det tar för mig att skriva det här inlägget.
 
Jag känner mig tom samtidigt som jag är så uppfylld av något som jag inte är helt säker på om det är en sval ångest eller en sval lycka. Att det däremot är något subtilt är tämligen uppenbart. Men hur subtilt kan det vara när man ändå upplever det så starkt, fastän det verkar vara svagt? Sen när handlade livet om att uppleva motsatser samtidigt? Var ligger logiken i det?
 
Min största gissning är att jag ännu inte har landat ordentligt efter alla spiraler som involverade S. Och att jag helst undviker att dra in både Ignis och Raja i samma slags spiral. Kött eller fisk var det ja.
 
Inte nog med det. Hjärnan är helt slut efter den här veckan som endast har gått åt till att teckna perspektiv, och som vanligt blev jag överambitiös med alla mina linjer hit och dit. Faktum är att jag fortfarande inte är helt klar och ska redovisa imorgon det första som händer på morgonen. Gawd...
 
Nu ska jag sova, det har varit för lite av just den varan den här veckan.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0