Berg och dalbana i ekorrens hjulhus för tomtejävlar

Jag får upplevelsen att var gång jag skriver här så är det för att uppdatera om allt tråkigt eller deprimerat som händer, vilket är hemskt synd, mitt liv är ju en härlig fruktsallad av precis allt möjligt, på gott och ont förstås. Fast jag vill inte påstå att jag vill byta bort det, möjligtvis att en paus skulle kännas uppiggande.
 
Nåja, jag har egentligen inget nytt att rapportera heller. Skolan vete tusan hur det går med, men det känns otroligt bra så jag antar att vi håller oss kvar där. Tråkigt bara att jag har varit sjuk så ofta den här terminen, har hunnit med tre förkylningar redan och för någon som har kunnat säga "nej, jag är väldigt sällan sjuk" känns omställningen väldigt dramatisk.
 
Två speciella personer har växt och krympt på samma gång, och jag är inte säker på hur jag ska förhålla mig till det. Jag har erfarenhet av känslostormar och förvirring, inte något slags stiltje med behaglig temperatur och förvirring. Det är lite svårt att förklara, men det är faktiskt så det känns. En sak är då säker, det känns definitivt inte jobbigt!
 
Annars försöker jag hitta tid till att spela mer, jag har lite abstinens faktiskt, trots att jag inget märkvärdigt spel har just nu. Livspusslet känns dock en aning komplicerat just nu, så det känns som att jag skulle behöva landa i något först. Frågan är bara vad.
 
Jaaaa...
 
Hej så länge då!
 
Trackback
RSS 2.0