Sörj ej lilla snigel, sa tonfiskburken och dränkte sig

Jag hade en massa galla att ösa över de andra finalisterna i Melodifestivalen (Lisa Miskovky FTW!!) men det känns som att det är lite sent ute så...

Äh, lite sammanfattning kan ni får ändå!

Danny var crap

Björn Ranelid var riktigt crap

Molly Sandén var inte crap men inte så bra heller (bra praktexempel om man vill förklara ordet mediokert helt enkelt)

Dead by April gillade jag skarpt men går de vidare blir jag arg (vadå hycklare?)

David Lindgren var intetsägande och tråkig

Ulrik Munther var crap på ett otrevligt sätt

Loreen hade en smått ointressant låt men en fantastisk show och kan nog konkurera ut Lisa

Lisa behöver vi inte prata om alls

Vilka två bidrag som går vidare från andra chansen bryr jag mig inte så mycket om, för det fanns inga bra bidrag kvar där (tråkigt men sant)

Så, då kan vi lämna allt otrevligt om melodifestivalen tills nästa lördag

Hej Sanna, hur leker livet?

Tack bra, matten upptar en för stor del som vanligt men jag börjar komma in i det nu på riktigt. Jag vaknade faktiskt inatt och räknade yrvaket ut en lång ekvation som talade om för mig hur bra jag skulle sova när jag väl somnade. Den föreföll logisk då, men nu såhär i efterhand ter det sig mest som nattligt knas ingen människa borde ha i skallen (fast har vi inte alla det så?)

Annars vill jag bara påminna om att de som inte har sett familjen Addams filmerna från 90-talet borde göra det. Jag hade glömt hur roliga de var (och hur het både Morticia, Gomez och Wednesday är!) och de misstänker jag att fler har gjort. Se om och älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0