Krälande linjer i det svarta paradisets glassburk

Jag är på mycket bättre humör idag, tack vare bra sömn (eller bra och bra vet jag väl inte, men jag drömde betydligt mindre knasigt för att vara jag, jag drömde att jag skulle renovera i någons hus och det hade råkat bli fel tapeter, men istället för att husägaren skule sparka mig så sparkade jag ut henne och skaffade en ny som tyckte att huset var alldeles förträffligt vackert, sen lagade jag mat i leda men till vem eller vad jag lagade har jag helt glömt, men det vara avancerat, och nu blev den här parentesen på tok för lång @_@)

En annan sak som gör mig glad idag är främst två saker:
1. Tuscha fina teckningar och göra dem ännu finare (visserligen bara en men ändå!)
2. Att jag faktiskt fattar matten och inte sitter och gapar som ett fån på tok för länge vid varje tal (go me!)

Kvällen ska ägnas åt att se den beryktade "Batman och Robin"! Yey! Jag är glad!

Dock är jag fortfarande lite bitter. Men förhoppningsvis släpper det helt till imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0