Radion får huvudvärk i bistra skymningsljuset

Ah, dagar som de här får mig att bli en aning... filosofisk.

Jag ägnade närapå två timmar åt att bara sitta och mysa med en ny stickning (som förhoppningsvis blir en rolig asymmetrisk tröja i ljusrosa) till hela albumet "The Wall". Behöver jag säga att det är bäst? Jag säger det ändå: det albumet är bäst! Ni som aldrig lyssnat på Pink Floyd i hela ert liv behöver enbart lyssna igenom just det albumet. Eller ännu hellre, se konceptfilmen de gjorde till den, den är nästan ännu bättre!

Däremot ska jag ikväll ägna mig åt aktiviteter jag annars undviker så gott det går: Melodifestivalen. Det är endast Lisa Miskovskys fel, den kvinnan har dåligt inflytande på mig. Vem vet, det kanske till och med blir så att jag röstar! *hutter hutter*

Jag har dessutom lust att baka kladdkaka, och den här gången LYCKAS!! Jag har försökt förut vid nåt tillfälle men den kakan blev väldigt hård och tråkig, trots att den endast var i ugnen i 10 minuter. Eller det kanske var 30? Minns inte riktigt.

Aja, dags att mentalt förbereda sig (dvs. räkna matte tills hjärnan slutar tänka så behöver man inte bry sig om vad man kollar på sen).

You're tearing me apart Lisa!

Gissa varifrån det citatet kom? Ni ska få en ledtråd, det är en riktigt, riktigt, RIKTIGT, genom-usel film. Enda sättet att uppskatta den är genom att göra narr av precis allt den gör fel (och jag lovar, det är ALLT!)

Kommentarer
Postat av: Chibiusa

"I was frozen today!" Är ju ännu värre

2012-02-26 @ 18:07:53
URL: http://ravenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0