En sammanfattning för 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Deltog i mitt livs första luciavaka, men det var inte fullt så märkvärdigt. Att åka motorcykel var däremot ashäftigt!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

En gammal klasskamrat

Dog någon som stod dig nära?

Tack och lov nej
Edit: Men dessvärre var man tvungen att avliva J´s systers hund nu innan nyår, ett sorgset avslut för hela familjen

Vilka länder besökte du?

Inga

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Det var på tok för lite tjejer i mitt liv under 2012 så det får jag gärna nästa år

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Några stycken, men kanske framför allt den 16 augusti och dagen då jag började på konstskolan

Vad var din största framgång 2012?

Min fantastiska utveckling på det personliga planet, både vad gäller självfötroende och det sexuella.

Största misstaget?

Min första bakfylla, utan tvekan!

Bästa köpet?

Bilen, utan tvivel

Vad spenderade du mest pengar på?

Bilen, tyvärr

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Den nya turtle-serien gjorde mig äckligt jävla glad!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Gangnam Style är definitivt låten för 2012 :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och faktiskt, men det var betydligt större avstånd mellan de glädjefyllda dagarna och de mer melankoliska, samt även att kurvorna var betydligt högre och lägre än de någonsin varit.

Vad önskar du att du gjort mer?

Hånglat! Skämt åsido, jag ville verkligen spela mer spel än vad jag hann med.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Överanalyserat små bagateller till minsta möjliga beståndsdelar helt i onödan

Blev du kär i år?

Nej, men däremot hemskt attraherad av hela 3 personer samtidigt.

Favoritprogram på TV?

Såg knappt alls på tv faktiskt, men Top Gear var alltid trevligt att fastna för (det brittiska originalet alltså)

Bästa boken du läste i år?

Svärdet och Spiran av Ken Follett, den var fantastisk!

Största musikaliska upptäckten?

Att jag och J upptäckte och började gilla samma band samtidigt (Foster the People)

Något du önskade dig och fick?

En symaskin!

Något du önskade dig och inte fick?

En synth, men den får komma nästa år

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Spenderade dagen på komvux och blev sedan bjuden på både tårta och middag av S och J, samt avnjöt en underbar film (var det kanske Pulp Fiction? Jag minns inte riktigt)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Möjligtvis mer socialt häng, men med tanke på tidigare år så var ändå det här året klart godkänt.

Vad fick dig att må bra?

TMNT och zumba, samt allt målande som jag har kunnat ägna mig åt

Vilken kändis var du mest sugen på?

Nostalgia Critic i början av året men han blev senare utbytt mot PewDiePie

Vem saknade du?

Master saknade jag en hel del

De bästa nya människorna du träffade?

Raja och Ignis, definitivt!

Mest stolt över?

Tavlan jag gjorde i julklapp till mina föräldrar, den blev jättebra!

Högsta önskan just nu?

Att hitta ett trevligt extrajobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0