Svart fnatt i kolanapp och plommonknapp

Jag märker att ganska många av mina jämnåriga bekanta och gamla kompisar numera nyligen skaffat barn. Och jag har ju redan tidigare nämnt min egen syster. Så nu tänker jag joina trenden. Inte med just en människobebis, men med en liten kattunge!

Japp, imorgon kommer vår nyaste familjemedlem, en svart kattunge hona som kommer att ha namnet Midna.

Har velat ha en svart kattunge hona med det namnet sen TP

Elva måndare gammal, så fortfarande en väldigt skruttig sak. Hennes huvuduppdrag (hoppas jag) kommer vara att råda bot på min andra katt Leo's dåliga matvanor samt hans urusla kondition.
Längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Har Therese fått barn?

2011-10-13 @ 20:51:36
Postat av: petra

omg! en kattunge! jag vill komma och se den sedan! ;D

2011-10-14 @ 17:49:35
URL: http://www.iokaste.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0