Smash och krash i engelska muffins

Och tiden räcker aldrig till, vad ovanligt...

Annars kan jag glatt meddela att Midna får springa lös om nätterna nu. Vi testade inatt och det gick över förväntan. Jag blev väckt av kattungebus först tjugo över åtta imorse, vilket var åtminstone fyra timmar senare än jag hade räknat med. Så antingen sov hon nästa hela natten med oss, eller så var hon bara uppe och småbusade såpass tyst att det inte hördes.

Usch, så töta!!

Annars är jag på tok för besatt i stickning för att fungera helt normalt. Den senaste veckan har jag tickat mig ett par sockar och ett par stora benvärmare. Produktivt som katten, men jag borde verkligen göra annat.

Kommentarer
Postat av: college essays

De sover så djupt att till och med avund är ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0