Mystifikationstabell i smäll med en kväll

Och livet rullar på i sakta mak. Alla verkar ha koll på läget utom jag. Men jag är glad ändå.

Snart är mina benvärmare klara, och jäklar va snabbt det här gått att göra dem! Hitills har jag hållit på i ca 5 ½ timme, och på den tiden har jag kanske stickat färdigt EN grej i vanliga fall. Nu har jag inte ens en fjärdedel kvar på den andra i paret. Meesa duktig!

Midna, den nya kattungen börjar så smått att trivas, dels med mig och J men även med Leo, vilket är ett enormt plus! Jag såg framför mig ångeststunder av bråk och kiv mellan de båda, men det har man sluppit. På sin högsta höjd att Leo inte är van med att handskas med just kattungar så det blir lätt för mycket för henne.
Har tyvärr ingen bild att visa upp än, sitter vid J's dator och bloggar.

Sen är det även en hel del peppning inför Euskefeurat den 18:e November! Yey yey yey yey yey!!!! Största kärleken EVAH!! Och gissa om jag är nyfiken på vilka låtar det blir!

Annars är det på tok för mycket annat jag vill göra. Alla jäkla konstprojekt som bara har blivit liggande, alla spel som jag vill spela, alla filmer jag vill se, alla serier jag vill spana in eller se om, alla serier som jag vill läsa, alla BÖCKER som jag vill läsa... GAAH!

Jag skulle vilja ha en tidsvändare som Hermione har, men jag gissar att den skulle ställa till med en del bekymmer snarare än att vara riktigt hjälpsam.

Livet är hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0