Snus dus mus krus lus rim och bus

Yes!! Lyckades äntligen få min hemsida att fungera halvt som halvt!

Tidigare har jag inte ens lyckats få upp första sidan i min webläsare, utan ett meddelande som förkunnade att sökvägen var bruten. Nu får man upp första sidan samt även en undersida. Hur man bär sig åt för att visa gallerier och bloggar har jag inte riktigt lyckats lista ut än, men en halv seger räckte gott och väl för mig.

Nu måste jag bara fila på en bättre text, den nuvarande är en smula barnslig och dåligt skriven.

Jojo, ibland kan man betydligt mer än man kan tro

Kommentarer
Postat av: dissertation

Det är bra att du lyckats hantera problemet så snabbt!

2011-11-15 @ 14:18:46
URL: http://custom-essay.ws/dissertation.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0