Ökenråttan skuttade ur grädden och drunknade i marmeladen

Äntligen fredag! Vet ni vad det betyder? Nej inte fest eller kyckling eller filmkväll. Två helt andra saker:

1. Idag släpptes äntligen det senaste Zelda-spelet; Skyward Sword. Köpte det idag men J ska få spela det först eftersom han har längtat mest. Dessutom måste jag ta mig igenom Windwaker och Twiligt Princess samt avsluta Majora's Mask innan jag själv kan spela. Ska vi slå vad om att jag lär få spela spelet först till nästa sommar?

2. Ikväll ska jag och J äntligen fara och se det bästa bandet genom tiderna: Euskefeurat!! Har längtat ganska mycket och nu igår fick jag världens ångest om att vi kanske hade fått fel datum på biljetterna eller om det verkligen var torsdag som alla påstod. Men nu är det dags! Gissa om jag är spänd av förväntan! Undras vilka låtar som de tänker köra. Sist jag såg dem körde de enbart bra grejer som man vekligen ville höra, men nu har det ju kommit två fler skivor samt att de har ett nytt projekt på G som de tänkte smygpresentera här. Jag är så nyfiken så jag nästan spricker!

Såg för resten slutet på säsong två av Sailor Moon tidigare idag, äntligen fick man veta hur det slutade (jag har aldrig sett sista episoden nämligen). Så här ska vi nu sätta fart med nästa tre säsonger som jag inte hade hört talas om tidigare (så går det när man inget internet har).

Happy days!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

dumma lilla nörd!!

du ser aldrig sailor moon med mig jag ska komm ihåg det där!! ;(

2012-01-15 @ 02:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0