Umbel mumbel och en jäkla massa fummel

Inte så kreativ titel...

Här trodde jag i min enfald att jag hade förstått mig på html-kodning, men icke! Nu lyder de mig inte längre! Vafalls?!?!?!?!

När jag nu kollade bara för skojs skull på resultatet av all min möda igår (två timmar för att vara exakt) så ser jag nu att min gamla design är tillbaka. Trots att kodningen jag gjorde igår är kvar? Och att förhandsvisningen av den visar upp den nya designen? Så hur kan den gamla vara kvar? Det finns ingen kod för den kvar!! Vad ända in i h-vete är det som försiggår??

Jag vägrar acceptera att det ser slafsigt ut längre! Jag ska gå till botten med det här!!



EDIT:

Jag citerar vad som står ovanför den lilla rutan där html-koden för stilmallen finns:

"För att se det nya utseendet på din blogg behöver du oftast klicka på uppdatera i din webbläsare, stilmallen lagras i webbläsarens cacheminne."

Det är nu jag funderar över hur det står till med min intelligens...

Whatever...

Klicka på knappen "uppdatera" helt enkelt så kommer min nya design upp. Svårare än så var det inte... Tragiskt... Det här ska jag låta mig själv äta hur länge som helst!

Eller kanske inte, jag får fortfarande idissla det faktum att jag en gång i tiden (på den tiden då allt som Misse och morsan tyckte var coolt skulle nedvärderas till småsten) sa att Harry Potter var det sämsta som någonsin existerat. Ja, jag har faktiskt sagt det. Så att jag idag kan åtminstone 50 % av filmerna samt kommer ihåg åtminstone 80 % av alla detaljer som finns i böckerna gör att mitt uttalande ter sig riktigt pinsamt.
Lär er av mig barn; öppna inte käften om saker och ting förrän du insett att det inte hjälper att ogilla något som din rival (dvs syskon) gillar.
Däremot kan de alla GLÖMMA att jag någonsin kommer att gilla Stephen King! Missförstå mig inte, han är en av vår tids bästa författare i mångt och mycket, men jag ogillar  och tycker mycket illa om och avskyr och hatar hatar HATAR att bli rädd! Jag ska läsa "Det" någongång, men det är mest för sakens skull. Jag tänker heller inte se mer av filmerna baserad på hans böcker (Eldfödd får faktiskt räcka!). Så glöm det!
And please don't hate me...
All I want is a fluffy little world where we can all be friends
GROOAAR!! Hideous-monster-wanting-to-eat-you-in-horrible-ways-approaching!
AAAAAAAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0