Stjärnan i det blå lyser över den leende tigern

Nästan poetiskt det där...

Ska egentligen gå och lägga mig nu på en gång men ville uppdatera med lite nyheter:

1. Köpte en nytt, UNDERBART, tangentbord idag av modell Microsoft Wired 600, vilket var en värd investering (179 kr på classes, det var extremt bra pris!). Och vilket lyft jämfört med mitt gamla. För det första så fungerar alla tangenter felfritt utan att somliga behöver tryckas extra hårt på, och för det andra är det tysta tangenter så det hörs inte lika tydligt när man skriver något. Och för det tredje så är det svart och matchar bättre med min dator. Extremt happy över det!

2. Jag och J var äntligen så extremt nördiga att vi spelade med våra druider ikväll (loggade precis ut faktiskt), och det var skitkul! Att vara nattalv är så kul som jag trodde att det skulle vara! Jag älskar deras område! Och vad bättre är att jag har J som kan hjälpa mig när det är saker som jag inte förstår. Vi ska kanske spela imorgon igen, det ska bli kul! Bara vi nu inte levlar för snabbt, vi hann redan till level 5 på under två timmar och då var vi ändå hyfsat sega och utnyttjade inte recruit-a-friend-bonusen.

3. Popcorn flyttar äntligen hem till mig imorgon och ska få bo i sitt nya, hundra gånger bättre terrarium. Det är inte komplett inrett ännu men fullt beboeligt för en sköldpadda. Leo kommer få sig en chock när han ser Popcorn därinne med tanke på hur förvånad han var över att jag inredde det tidigare idag.

4. Fick äntligen hem min Die Hard quadrology-box efter mycket om och men. Så nu kan jag njuta av underbart sexiga John McClane (ja, jag gillar Bruce Willis, ursäkta mig då för mina tantfasoner!) när jag vill, efter månader av väntan! Gaah!!
Hoho, läste för resten en rolig stripp från serien "Zelda" igår apropå "tända-på-kändisar":

             klockrent!!
               L.Neidestam©

Går att hitta i det senaste numret av Nemi. Lisa Neidestam är bland de bästa, helt klart!

Fast inte tycker jag att R-Pat är så snygg, han är nästan så snygg att man inte kan ta honom på allvar, eller i alla fall inte jag. Min smak är betydligt mer sofistikierad än så, kan vi låtsas i alla fall. Som sagt, John McClane...Donatello...Buck...Martin Riggs...Trunks...Thrall...Draco Malfoy...Cutter...Gomez...Spiderman...*domnar bort*

Snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0