Blinda reflektionslagar och döv biologi

Jag misstänker starkt att jag har någon form utav öroninflammation i ena örat för det finns ingen smuts att avlägsna med revaxör. Ändå är jag nästan helt döv på det örat och ibland slår det lock på ett riktigt obehagligt sätt.

Trots det så mår jag riktigt bra. Min kattunge har kommit hem! Han heter Leo och är nu tolv veckor (om jag fick rätt födelsedatum). Än så länge får han endast röra sig i köket och pannrummet men efter helgen flyttar han in i mitt och syrrans rum. Ajöss du sköna sömn!

Matten har äntligen klarnat till. Bara en vecka till Nationella Provet så förstår jag äntligen vad exakt derivata är och hur man räknar på det. Och det gör mig stressad! För hur mycket måste jag inte plugga in och lära mig till på fredag?

Jag hoppas att jag får fara hem till J idag, för jag även om jag är stressad över matten så ids jag inte sitta och plugga i 6 timmar innan Kulturnatta mötet.

Annars så... har jag fysik nu snart, snark!

Och inte kan man äta nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0