Trötthet på olika nivåer men i samma glas

Nu har man överlevt vårterminens första vecka på komvux, vilket inte var så farligt egentligen. Men jag inser snabbt vilka kurser jag måste satsa på och vilka jag kan ta det lugnare med...
Och till min förfäran måste jag kämpa jättemycket med Fysik A och Matte C. Det är jättemycket formler att hålla reda på, det är inte det lättaste att räkna (särskilt inte fysiken) och det är inte särskilt lättförståeligt.
Tack och lov att man har Biologi B ch Kemi A, annars hade jag brytit ihop. Biologi är enkelt för det handlar bara om fakta som man kan resonera kring. Kemi A innebär visserligen också lite räkning men inte alls i samma utsträckning. Dessutom är det kul!

Annars då? Jo tack, jag mår hyfsat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0