Irriterande ljud och i en sorgsen kropp

Ibland är man inte så smart som man verkar, nu idag glömde jag plånboken hemma så jag har vare sig busspengar eller småslantar att köpa drickyoghourt för (bästa sättet om man vill hålla sig på benen på ett billigt sätt). Min lunch har bestått i en sketen chokladkaka som jag aldrig åt upp under gårdagens prov. Så nu kurrar min mage på diverse olika irriterande sätt. Det värsta är ändå att man ska sitta och koncentrera sig på mattetal i närmare 90 minuter. Hur nu det ska gå... Whatever... Jag överlevde en hel dag på bara fyra fruktkolor en sommar för 4 ½ halvt år sedan, så varför skulle jag inte klara mig nu när jag faktiskt ätit frukost och chokladkaka idag?

Därför att jag ska räkna matte! Buhuhu!!

Host host, ja det är verkligen synd om mig *extremt mycket ironi i den meningen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0