Fruktsallad i en skyttegrav

Intressant titel det där... Känns som att jag har sett den förut...

Den mentala tröttheten har redan börjat krypa sig på, men å andra sidan hade jag en påfrestande dag igår, vilket jag ju verkar ha varje måndag. Det är inte så konstigt heller, det är då jag har alla mina fyra ämnen på en och samma dag, och dessutom börjar med de två värsta; matten och fysiken. Har man dessutom ätit gröt till frukost känner man sig rent allmänt i obalans och inte blir det bättre av att T går i dessa klasser med mig. Vi gick på samma gymnasium och han är ganska trevlig, men endast ibland. Större delen av tiden går åt till att tycka sig vara mer förmer än kvinnor, att barn är ondskan själv och har man inte internet så är man värdelös. Snark! Rejält påfrestande, särskilt när han började klaga på mig och J när han sa att vi var värdelösa som hade varit ihop i nästan tre år och ännu inte flyttat ihop. Vad rör det honom? Man ska ha möjlighet att flytta hemifrån också!

Jag var å andra sidan lite duktig igår, förutom att jag lagade middagen så gick jag dessutom ut och powerwalkade i nästan 40 minuter. Jobbigt, men det kändes bra!

Dessutom lyckades jag lösa den där attans densitetslabben vi hade gjort på fysiken så att den blev korrekt. Jippie!


Men näe... Jag mår ändå inte alltför bra... Inte ett dugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0