Hög nivå av barnslighet

Jag och brorsan har väldigt lik humor, det är kanske därför vi har så roligt tillsammans. Det finns ingen annan jag kan se "Linus på linjen" med.

Nu i helgen tog vår skruvade humor ändå priset när vi diskuterade Sicko tillsammans och sen lite fint glidigt in på politik och historia. Då kom jag helt plötsligt på den "geniala" idén att göra an kortversion av Cuba-krisen. Vilket vi också gjorde. Jag tänker inte citera den här för er, jag har inte tid (ska snart på naturkunskapslektion) men jag kan åtminstone avslöja att den är minst lika larvig som Michael Moore's sammanfattning av USA's historia i Bowling for Columbine.
Jag ska använda den som råmaterial till att göra en stop-picture-film med legogubbar. Jag och brorsan har nämligen slagit vad om äran att jag inte kan göra en bättre lego-film än vad han kan. Och jag tänker minsann bevisa för honom att det kan jag visst. Kanske...

Men shit va roligt det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0