Tröttheten spelar på trots att orkestern sagt sitt

Jag har sovit alldeles för lite den här veckan, jag känner mig trött och orkeslös och har absolut ingen lust att fara hem och städa huset. Men tyvärr är jag alldeles för mycket av en modern människa som inte tillåter mig själv att vara trött. Åhnej. Istället kommer jag att fara hem (väntar bara på att Misse ska bli klar med sitt på skolan så att hon kan skjutsa mig) och städa, och tvätta en massa. Annars vet jag att päronen kommer att bli arga, besvikna och förtvivlade och det orkar jag inte med just nu, det har varit tillräckligt av det nu i veckan.

Egentligen borde jag göra lite ärenden, jag lovade att köpa en datamus åt Misse eftersom hon inte har samma möjlighet som jag att ta sig in på clas ohlson (jojo, så går det när skolan ligger 4,5 mil bort). Det borde jag göra nu istället för att sitta här, men jag drar mig. Just nu är det jobbigt att röra på sig, så trött är jag. Men jag har bara mig själv att skylla tråkigt nog.

Dessutom måste jag påbörja min rapport till samhällskunskapen, för det har jag inte gjort än. Jag har bara valt ämne (homosexuellas rättigheter i mellanöstern) och det kommer man inte långt med.

Gaah, och den där rapporten från dissikering av lake måste ju mailas in idag. Attans!

Tack och lov att psykologikursen snart är över, då kanske man kan fokusera mer på de andra kurserna. Jag vill inte gärna ge upp en kurs bara för att jag är lite trött pga sömnbrist.

Aja, det är väl bara att börja röra på sig antar jag...snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0