Lättnad, hunger och stress i fruktsalladen

Begriper inte riktigt varför jag ska ha dessa jobbiga titlar, ingen utom jag förstår dem ju...

Nåväl, nu är psykologin bortgjord helt, gjorde det sista kursprovet idag, som förövrigt gick över alla förväntan. Jag är osäker på om jag kommer att spika det men det lär nog bli ett MVG i alla fall, yey!

Nu är man istället hungrig så jag borde köpa mig något att äta, men jag är extremt kluven om vad. Något enkelt i alla fall. Och nyttigt förstås, jag har läst alldeles för mycket näringslära för att säga annat. Ja, och givetvis billigt. Attans, det finns typ inget sånt! Gaah!!

Nå, jag borde gå igen, annars blir nog syrran lite grilsk. Hon och jag står nämligen på Nolia Weekend den här helgen och säljer lite prylar, och hon vill nog inte stå där helt själv så länge. Visserligen har jag varit borta i lite över en timme men.. äh!

Ska bara fixa maten först... Dumma mage...

Snark...

Och trevligt lov för resten, nu stundar Halloween!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0