Förnimmelse i akrylburkens misch-masch

Känns som att jag har befunnit mig här förut, vilket jag nog också har utan att för den skull uppleva det på samma sätt. Erfarenheter rikare och vad det nu heter.

Och som vanligt är det bara jag och mitt huvud, som brukligt är. Jag kan inte påstå att det är en dålig sak att tänka så mycket som jag gör (för tro mig när jag säger att jag tänker mer än vad standard är!) men just nu ger det mig en förfärlig huvudvärk som inte går att göra något åt. Dessutom är det lite för varmt idag.

Så vad finns det då för bot? Det enda jag känner till är skrivande av lyrik men någonstans i bakhuvudet känns det som att man borde ha "vuxit ifrån" sådan sysselsättning, i alla fall i det ändamålet.

Ja, jag talar i tungor, också som brukligt är, men jag är inte så bra på att prata.

Önskar bara att livet inte var så överdrivet komplicerat ibland...

Kommentarer
Postat av: Raven

Jag tänker alltid för mycket, speciellt nu när jag läser klart Harry Potter-serien (för typ sjunde gången?) så har jag börjat tänka på en berättelse om en tjej som går på Hogwarts och som det händer lite knasigheter med...

2012-06-18 @ 20:53:44
URL: http://ravenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0