Pang pang pom i tårtyran

De e ingen vanlig dag
De e ingen vanlig dag
Nej, de e ingen vanlig dag
För det här är Joe's födelsedag
Hurra hurra hurra!

Stort stort grattis till min otroligt bortskämda syskonson som fyller ett år idag! Jag som inte fick veta om att han hade fötts förrän två dagar senare, det var skamligt :(


OMG, såg ni? En smiley? Fantastiskt!


Kvällen till ära vankas hans favoritmat risgrynsgröt till middag (i vår familj får alltid födelsedagsbarnet bestämma middag, vilket jag tycker är en trevlig tradition), och även dopp-i-gryta eftersom vi inte åt något till jul eller ens efteråt, så nu ska det åtgärdas!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Är det Therese som fått barn eller?

2012-04-13 @ 16:44:47
Postat av: Chibiusa

Nej, det är någon annan HAH!

2012-04-13 @ 21:19:33
URL: http://ravenlindberg.blogg.se/
Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

- hhahaha, hälsa din jim carrey-kompis från mig!

2012-04-20 @ 21:24:27
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0