Och plötsligt sa polkagrisen bara poff och smask

JAg hade inbillat mig att hela dagen skulle gå åt till att göra färdigt en massa hemska grejer som jag egentligen inte har lust för att göra men som man måste likväl (man ska inte underskatta analysarbeten!). Jag sätter mig framför datorn och skriver idogt och nästan som i trans men någon slags baktanke om att det kanske går lättare så.

En timme senare blev jag pltsligt klar.

Vänta va?!?!?

Det här skulle ju ta hela dagen, inte bara en timme! Vad hände?

Jag tror att det är det som kallas flyt...

Wow, det var annorlunda må jag säga! Så vad ska jag göra nu?

Jo det vet jag precis! Jag ska börja lästa Hungerspelen som jag har skjutit upp i kanske ett års tid nu och som jag var hemskt noga med att införskaffa på bokrean där i februari. Har jag rört den sedan dess? Nej tyvärr... Som vanligt med mig... Snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0