Citronsmak på noshörningens tår studsar ur högtalarens rektum

Födelsedag idag, min egen dessutom, yay!

Kan nog glatt konstatera att denna var nog bland de bästa någonsin! Jay tog med mig på helkroppsmassage samt mys i bubbelpool med fri tillgång på chips, godis och frukt samt skönhetsartiklar. Oj, så bortskämd man kan känna sig i sådana stunder! Ni som funderar på vad ni ska hitta på till era partners, satsa på något sådant här, hos en väletablerad och känd salong så får ska ni se uppskattning som heter duga!

I vanlig ordning har man också blivit sms-bombad med gratulationer från en massa människor vilket alltid är fantastiskt trevligt!

Nu stundar tårta och te och sen en trevlig film med de bästa grabbarna jag vet! Midna räknas förstås aldrig in för hon är så dum (det är hon egentligen inte men hon är så förbaskat rolig att bråka med och måste man ha en anledning för det så kan man skylla på att hon är dum).

Lebewohl!

Kommentarer
Postat av: Chibiusa

Den underbara historian med den gulliga (läskiga) varelsen jag ritade som jag också fotade, du får se orginalet + den andra på söndag :3

2012-04-27 @ 23:46:55
URL: http://ravenlindberg.blogg.se/
Postat av: petra

Hå hå! Grattis i efterskott! Låter som att du haft en väldigt bra födelsedag ;D Blir lite avundsjuk på massagen, en sådan hade inte suttit helt fel ^^

2012-04-28 @ 08:44:39
URL: http://www.iokaste.se/
Postat av: Chibiusa

Men Tara, jag var ju lite ironisk där XD som jag skrev till och med XD

2012-04-30 @ 11:10:34
URL: http://ravenlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0