Pensel i hörselsnäckan och muffins i tapeten

Hälsade på familjen igår och hade planerat in massvis med bra prat. Så otroligt mycket som jag skulle säga, och så mycket som jag skulle få lyssna på. Nu blev inget sagt eller hört, som vanligt.
Jag kanske skulle testa med att hälsa på oftare istället.

Annars kan jag meddela att jag äntligen har sett Smala Sussie efter närapå fem års tjat från J's pappa, och... den blev inte alls särskilt uppskattad från min sida.

Jag har inget emot svenska filmer, absolut inte! De består av samma varierande kvalité som man hittar i alla andra länder.

Och jag kan väl inte påstå att det var något större fel på den här heller, vissa one-liners var faktiskt roliga. Men annars var det ett enda stort "eh". Jag skrattade inte, jag visste vad som var på G när jag såg att berättandet var en smula rörigt (har man sett både Pulp Fiction och Chain of Fools så har man inga som helst problem med att följa emd i handlingen) och jag visste, typ, hur den slutade, även om vägen dit var för mig totalt okänd.

Näe, inget jag ser om precis. Men jag tycker att man bör ha sett den i alla fall!

Nu vill jag bara göra färdigt min tröja, eller försöka i alla fall, medan jag väntar på att J ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: course work

Vissa människor som tittade på film innan, älskar att springa vidare och berätta för alla andra, vad en film ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0