Pudelns kärna i smörsnårets ostronkladd

Det där var lamt till och med för mig...

Födelsedagen fortskred utan större händelser, förutom att jag fick och skickade mer sms än jag någonsin gör på en månad (jag kan sannerligen inte tillhöra sms-generationen).
Fina presenter från J fick jag också, Kathy's Song framförd på gitarr och sång, samt även en jättevacker och romantisk liten fontän som hamnade på vardagsrumsskänken, plus en vägglampa med trollsländor på (ÄLSKAR TROLLSLÄNDOR!!). Mysigt värre!
Det mest spännande annars som hände var att vi såg "Fantastic Mr. Fox", som jag visserligen redan har sett 10-11 gånger innan men älskar så otroligt mycket att jag gärna ser den 10 gånger till!
Samt att jag fick mig min blåbärssmulpaj, mums!

I helgen blir det en tripp till familjen och hälsa på, måste få gosa lite mer med syskonbarnet.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Irma

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 14:09:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0