Kolsyra i tarmsystemet på en klocka skapar ordlistor

Jag vet inte hur pass mycket nyhetsvärde det här har, men jag är ganska beroende av sajten 9gag. Och med beroende menar jag att jag besöker den dagligen för att se roliga memes, och hänga med i vad som är populärt i världen idag. Ibland kan jag få nyheter därifrån också, då dessa kritiseras och jag tvingas leta upp historierna själv för att bilda mig en egen åsikt.
 
Mina favoriter brukar vara de där roliga och söta, jag piper inte vid varje katt jag ser, men sånt här brukar bo permanent på mitt skrivbord:
 
 
Eller varför inte den här underbara saken?
 
 
Naaaw!!
 
 
 
Men ibland kan jag bli rent ut sagt förbannad, typ som när jag hittar sånt här:
 
 
Det kollade jag givetvis upp, och se på fan, det stämde!
 
Det bevisar ju bara två saker:
 
1. Jag har visserligen ingenting emot Miley Cyrus som person, men som artist är hon inte det minsta unik på något sätt. Jag har hört den här låten tusentals gånger förut i bara lite andra melodier, med lite annan text och med nästan identiska röster. Skärp er musikindustrin!
 
2. Det går alldeles utmärkt att visa upp en naken kvinnokropp, det mår ju ingen minderårig dåligt utav, men uppmana dem inte till att kyssa någon av samma kön, det är inte moraliskt för fem öre! Skärp er youtube!
 
Det är en klyscha att säga, men jag säger det ändå: det är för fan 2013!
 
När jag var liten ändrade man en karaktär i Sailor Moon från kille till tjej eftersom killen råkade vara förälskad i en annan kille, och det tyckte vi fans var jättelöjligt att dom gjorde då, det vill säga tillbaka på den gamla goda tiden år 1996:
 
 
Och sjutton år senare har ingen förändring skett... Visst blir man glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0