Dammet lägger sig medvetet på de försvagade xylofonerna

Jag har äntligen fått en tid till kuratorn på den närliggande vårdcentralen (eller hälsocentral säger man visst i vår moderna tid) så nu kanske det svåröverskådliga arbetet att bena ut mitt sänkta humör kan påbörjas ordentligt. Jag borde inte ha alltför stora förhoppningar, i mitt bakhuvud ska allt lösas NU, men det kommer ju inte att hända tänker min mer rationella sida.
 
Annars är det lite ta dag för dag som gäller, samt att försöka planera in vettig sysselsättning i sin kommande vardag. Så tack och lov för Halloween just nu, det tar otroligt mycket fokus och gör mig lite gladare och mer pepp på livet.
 
På fredag är jag bjuden på hemmafest hos Raja, och på lördag stundar den årliga festen på Greyscale. Hade jag haft mer ork och energi hade jag glatt färdigställt en avancerad dräkt med egengjord latexmask, men då mitt humör har gjort att jag knappt orkar sköta hushållet såt får det vänta till nästa år istället. Nu blir det något simplare, men vad talar jag om först till helgen.
 
Nu ska jag fortsätta peppa med mina nya älsklingar, Creature Feauture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0